Πέμπτη 22.08.2019 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Ο Δ. Πετσέτας για τα… θέματα της Κυριακής

14.10.2017

Έχοντας συμπληρώσει 36 χρόνια στο φροντιστηριακό μετερίζι, πρέπει να μάθω καινούργια πράγματα, αφού έτσι αποφάσισε ο υπουργός Παιδείας κ.Γαβρόγλου. Μια ζωή γράφαμε θέματα τις Κυριακές και τώρα μας απαγορεύεται να το κάνουμε. Ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να καταλάβω το σκεπτικό του υπουργού, όσο και αν προσπάθησα. Ίσως επειδή έχουμε εντελώς διαφορετική αντίληψη και φιλοσοφία για την εκπαίδευση και για τον τρόπο που πρέπει να λειτουργεί ολόκληρη η κοινωνία.

Οι απορίες είναι πολλές και τα ερωτήματα είναι ακόμα περισσότερα. Με ποια λογική μπορεί ένας υπουργός να απαγορεύει σε έναν ελεύθερο επαγγελματία να δουλέψει όποτε κρίνει αυτός; Με την ίδια λογική, οι γεωργοί δεν θα έπρεπε να καλλιεργούν τα χωράφια τους, οι κτηνοτρόφοι δεν θα έπρεπε να φροντίζουν τα ποίμνια, οι οικοδόμοι δεν θα έπρεπε να πάνε στις δουλειές τους, οι καταστηματάρχες δεν θα έπρεπε να πάνε στα μαγαζιά τους, οι δικηγόροι και οι μηχανικοί στα γραφεία τους, οι γιατροί στους ασθενείς τους κλπ. Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως και οι νοικοκυρές δεν θα έπρεπε να μαγειρεύουν για τις οικογένειές τους και να φροντίζουν τα σπίτια τους… Μόνον εγώ βλέπω έναν παραλογισμό ή μήπως είναι παράλογο;

Με ποια λογική μπορεί ένας υπουργός να αφαιρέσει από έναν δάσκαλο το δικαίωμα να προετοιμάσει, όπως κρίνει αυτός, τους μαθητές του; Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να απαγορευτεί στους προπονητές να κάνουν προπονήσεις των αθλητών τους και στις αθλητικές ομάδες να δίνουν επίσημους ή φιλικούς αγώνες.

Με ποια λογική μπορεί ένας υπουργός να απαγορεύει σε μένα, που ασκώ νόμιμα αυτό το επάγγελμα, να κάνω αυτό που κάνουν παράνομα χιλιάδες καθηγητές των δημοσίων σχολείων, οι οποίοι παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα; Ποιους προσπαθεί άραγε να προστατέψει και ποιους ενισχύει αντικειμενικά, εκουσίως ή ακουσίως, με αυτή την απόφαση;

Φίλες και φίλοι, προσωπικά δεν περιμένω τίποτα σωστό από ιδεοληπτικούς και άσχετους με τα αντικείμενα που καλούνται να διαχειριστούν. Όλοι οι υπουργοί Παιδείας αυτής της κυβέρνησης έχουν δώσει τα χειρότερα δείγματα γραφής, με τις ανερμάτιστες δηλώσεις τους και με τις αποσπασματικές παρεμβάσεις τους. Στα πολλά προβλήματα που υπήρχαν σε ολόκληρο το φάσμα της εκπαίδευσης, προσθέτουν συνεχώς καινούργια και δεν υπάρχει ούτε ένας βουλευτής της κυβερνητικής πλειοψηφίας που να έχει υψώσει τη φωνή του και να προσπαθήσει να σταθεί εμπόδιο σ’ αυτόν τον κατήφορο. Ας βγάλουν και έναν νόμο που θα απαγορεύει στα παιδιά να πηγαίνουν στο σχολείο και να μαθαίνουν γράμματα, για να ολοκληρώσουν το έργο τους. Έλεος πια !