Πέμπτη 14.11.2019 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Θύμα ηλεκτρονικής απάτης η Βάσω Κάκλα που εφιστά την προσοχή!!!

24.10.2019

Την προσοχή σε όσους ψωνίζουν ηλεκτρονικά με τα στοιχεία της κάρτας τους εφιστά η διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας και πρώην αντιδήμαρχος κ. Βάσω Κάκλα, που έπεσε θύμα ηλεκτρονική απάτης, κάτι που θα μπορούσε να πάθει ο καθένας μας που κάνει αγορές από το διαδίκτυο.

Με ανάρτησή της στο facebook τονίζει:

«Θέλω. να σας πω τη λαχτάρα που έπαθα σήμερα και να σας προφυλάξω από τα ίδια .Έπεσα θύμα ηλεκτρονικής απάτης. Στη 1.00 περίπου τα ξημερώματα ,εμφανίστηκε μπροστά μου μια σελίδα, όπου μια πολύ ακριβή κρέμα της επώνυμης ελβετικής εταιρείας καλλυντικών LA PRAIRIE πωλούνταν με 70% έκπτωση. Την έψαξα λίγο και αποφάσισα να πληρώσω με την κάρτα μου τα 90 €. Μόλις καταχώρησα τα στοιχεία της κάρτας και πάτησα την επιβεβαίωση δεν υπήρξε καμία πληροφορία. Εκεί κατάλαβα ότι κάτι συνέβαινε και αμέσως πάτησα ακύρωση. Επίσης παγωμένη η οθόνη. Κατάλαβα ότι την είχα πατήσει.Πριν προλάβω να ενημερώσω την υπηρεσία της τράπεζας μου της ΕUROBANK
με κάλεσαν εκείνοι με ρώτησαν αν είχα προβεί στη συγκεκριμένη αγορά και μου είπαν ότι μπλόκαραν την κάρτα μου γιατί μου είχαν υποκλέψει τα στοιχεία της και προέβαιναν σε ηλεκτρονικές συναλλαγές αξίας (ευτυχώς) 259 € που η Τράπεζα τα είχε δεσμεύσει και δεν είχαν φύγει από το λογαριασμό μου. Σήμερα πήγα, επανέκδωσα την κάρτα μου και έκανα αίτηση αμφισβήτησης του ποσού των 259 € που θα ξαναμπούν στο λογαριασμό μου σε λίγες μέρες. Πραγματικά η ΕUROBANK έχει καταπληκτικό σύστημα παρακολούθησης και μπλοκαρίσματος. Θυμάμαι ότι πριν μερικά χρόνια, που ήμουν στην Πράγα ,με κάλεσαν για να επιβεβαιώσουν ότι οι αγορές μου με την κάρτα μου γίνονταν από μένα.Τους Ευχαριστώ θερμά. Έκαναν υπέροχα τη δουλειά τους Να προσέχετε!!!Και να μη τσιμπάμε σε πολύ μεγάλες εκπτώσεις επώνυμων προϊόντων».