Μια παράσταση-ύμνος στην Σεβάς Χανούμ ή Σεβαστή Παπαδοπούλου, από τις δημοφιλέστερες λαϊκές τραγουδίστριες στις δεκαετίες ’50 και ’60 που πέθανε όμως φτωχή και ξεχασμένη το 1990, ήταν αυτή που είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι Τρικαλινοί/ές που γέμισαν την αίθουσα του Μουσείου Τσιτσάνη το βράδυ της Τρίτης.
Η παράσταση βασιζόταν στο έργο έργο «Εγώ η Πόντια, Σεβάς Χανούμ» του κ. Γιώργου Χρονά και η οποία σε σκηνοθεσία του κ. Μανώλη Ιωνά, με την καταπληκτική κα Πολύνα Γκιωνάκη στον ομώνυμο ρόλο και μαζί της τον κ. Λευτέρη Παπανικολάου-Γκιωνάκη, ανέδειξε τη ζωή και το έργο της μεγάλης τραγουδίστριας με το έντονο ταμπεραμέντο.
Πόντος-Μεταπολεμική Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Τα άνθη του κακού-Ο Τζίμης ο χοντρός-Η νύχτα-Το underground ρεμπέτικο-το «φτωχοκάλυβο»-ο Τσιτσάνης-η Μπέλλου-τα Κοκκινόγεια και ο Έρωτας του Καζαντζίδη για την αμαζόνα του πάλκου και της ζωής, την Αγέρωχη-την Δωρική-την Ασυμβίβαστη Σεβάς Χανούμ από την Σαμψούντα του Πόντου που ξαναζεί την ζωή της στην οδό των αργών τραγουδιών που σβήνουν στο βάθος του δρόμου ήταν τα θέματα και οι χρονικές περίοδοι-σταθμοί στην πορεία της σπουδαίας ρεμπέτισσας που πραγματευόταν με συγκινητική και νοσταλγική ματιά η παράσταση.