Τρίτη 06.12.2022 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

4 χιλιόμετρα τρόμου και θανάτου – Σουρωτήρι ο φράχτης του ΟΣΕ

12.10.2022

Του Χρήστου Κοντού

Μέσα σε ατμόσφαιρα πένθους, οδύνης και συγκίνησης, η κοινωνία των Τρικάλων αποχαιρέτισε τον δικηγόρο Θανάση Παύλου που έχασε την περασμένη Πέμπτη με τραγικό τρόπο την ζωή του.

Η Εξόδιος Ακολουθία τελέστηκε στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής Σαραγίων Τρικάλων. Εκατοντάδες άνθρωποι πήγαν για να αποχαιρετήσουν τον Θανάση. Συγγενείς, φίλοι, συνάδελφοι… όλοι ήταν εκεί… Και όλοι σχεδόν, πέρασαν από την αφύλακτη διάβαση που υπάρχει εκεί…

Αυτή τη φορά ήταν ο Θανάσης … τις προηγούμενες αρκετοί άλλοι συμπολίτες μας. Την επόμενη φορά ποιος;

Αραγε μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα αυτό ο κ. Παπαστεργίου που… η θητεία του ξοδεύεται σε έργα βιτρίνας στο κέντρο της πόλης;

Μπορεί ο κ. Λάππας πριν, ο κ. Ταμήλος πιο πριν και οι δεκάδες βουλευτές των κυβερνητικών κομμάτων που ψηφίσαμε και παρήλασαν από αυτό το νομό;

Η γειτονική Λάρισα φαίνεται πως αυτό το πετυχαίνει, εμείς όμως τι κάνουμε;

Το θέμα δεν είναι η πρώτη φορά που ανοίγει… και που δυστυχώς είδαμε δακρύβρεχτες δηλώσεις, ανακοινώσεις και επιστολές προς τον ΟΣΕ. Όμως μετά από λίγο όλοι το ξεχνούν μέχρι τον επόμενο νεκρό…

Κι όμως η υπογειοποίηση της γραμμής που είναι ΜΟΛΙΣ ΤΕΣΣΕΡΑ χιλιόμετρα στο κέντρο της πόλης, πέραν της ασφάλειας των πολιτών, θα γινόταν και ένα σημείο αναφοράς, αντί δυστυχίας και κατάρας.

Θα ένωνε περιοχές, θα δημιουργούταν ένας ασφαλής ποδηλατόδρομος για τα παιδιά που πάνε στα σχολεία σε μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές. Θα γινόταν πνεύμονας πρασίνου και παιχνιδιού…

Ένα απέραντο σουρωτήρι

Το θανατηφόρο δυστύχημα ανέδειξε για άλλη μια φορά την αναλγησία των εξουσιών που ο ένας πετά στον άλλο το μπαλάκι των ευθυνών για το ποιος θα έπρεπε να κλείσει τις αυτοσχέδιες διαβάσεις που κάκιστα οι κάτοικοι των περιοχών ανοίγουν, αλλά σε καμιά περίπτωση η ατομική ευθύνη δεν πρέπει να καλύπτει την εγκληματική αδιαφορία κράτους και δήμου.

Ο «Ενεργός Πολίτης» φωτογράφισε τουλάχιστον 10 από αυτές… και σίγουρα θα υπάρχει κάποια που δεν είδαμε…

Για να μην ξεχνάμε

Συλλέξαμε τα θανατηφόρα δυστυχήματα που έγιναν την περασμένη δεκαετία σε αυτά τα 4 χιλιόμετρα, σε φυλασσόμενες και μη διαβάσεις:

26 Οκτωβρίου 2019

Στις  11.30 το πρωί στις σιδηροδρομικές γραμμές στο ύψος του Πυργετού. Κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες ΙΧΕ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με διερχόμενο τρένο.

Από τη σύγκρουση βρήκε τραγικό θάνατο η 73χρονη Ε.Κ. οδηγός του ΙΧΕ, ενώ εκτροχιάστηκαν βαγόνια του τρένου.

Στο σημείο του δυστυχήματος έσπευσαν η Πυροσβεστική Υπηρεσία για τον απεγκλωβισμό, το ΕΚΑΒ και η αστυνομία που ερευνά το περιστατικό και τους λόγους της σύγκρουσης του Ι.Χ. με την αμαξοστοιχία.

2/Δεκεμβρίου/2017

Τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε το πρωί στα Τρίκαλα, όταν η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο προς Καλαμπάκα παρέσυρε αυτοκίνητο στη διάβαση του Κηπακίου. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή και το αυτοκίνητο παρασύρθηκε για περίπου 200 μέτρα, με τον οδηγό να ανασύρεται νεκρός.

22/ Δεκεμβρίου /2014

Τραγωδία σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (22/12) στα Τρίκαλα, με έναν 45χρονο να χάνει τη ζωή του στην προσπάθεια του να περάσει, μαζί με τον γιο του, αυτοσχέδια διάβαση τρένου.

Ο άτυχος άνδρας και ο γιος του, αλβανικής καταγωγής, πήγαιναν στο σπίτι τους και επιχείρησαν να περάσουν τη συγκεκριμένη διάβαση, η οποία επίσημα δεν υπάρχει, αφού οι κάτοικοι έχουν κόψει τα προστατευτικά σύρματα.