Ανοιχτό είναι για τους Τρικαλινούς και όχι μόνο, εδώ και δύο βδομάδες το κάστρο των Τρικάλων, το οποίο αποτελεί μια πρώτης τάξης απόδραση για… άθληση τις ημέρες της καραντίνας.
Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση της Διευθύντριας της Διευθύντρια Εφορείας Αρχαιοτήτων Τρικάλων Κρυσταλλίας Μαντζανά: «Το βυζαντινό κάστρο της πόλης μας καθαρό και ηλιόλουστο σας περιμένει για ηρεμία και χαλάρωση με όλα τα μέτρα προστασίας!!! Μπράβο στο φυλακτικο προσωπικό καθαριότητας για τη φροντίδα και προσοχή που δείχνουν γι αυτήν την εικόνα!!»
Μια βόλτα σίγουρα αξίζει!
Χ.Κ.