Νέο σοκ στον Βόλο, με την αυτοκτονία ενός 41χρονου, ο οποίος σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες,
Κρεμάστηκε από συρματόσχοινο και πήδηξε από τον πρώτο όροφο στο κενό!
Ο 41 χρονος που φέρεται να αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα, διέμενε στην οδό Σπετσών , ενώ κάτοικοι της περιοχής, αντιλαμβανόμενοι τι έγινε, ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ και την Αστυνομία.