Κυριακή 26.09.2021 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή ολοκληρώθηκε ο κύκλος εκπαιδευτικών σεμιναρίων του Επιμελητηρίου Τρικάλων

12.05.2021 /

Ένας ολοκληρωμένος κύκλος εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τους κλάδους Λιανικού Εμπορίου (B2C), Βιομηχανίας και Χονδρικού Εμπορίου (B2B), Φιλοξενίας και Εστίασης (τουριστικά καταλύματα και επιχειρήσεις εστίασης), ολοκληρώθηκε με επιτυχία την περασμένη Κυριακή 9 Μαΐου 2021 από το Κέντρο Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης του Επιμελητηρίου Τρικάλων. Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις ήταν συνολικά 56 και ο αριθμός των συμμετεχόντων έφθασε τους 81. Περισσότερες από τις μισές εκπαιδευτικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με τη φυσική παρουσία των επιχειρηματιών, στελεχών επιχειρήσεων και εισηγητών στο Επιμελητήριο Τρικάλων ενώ οι υπόλοιπες λόγω των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας ολοκληρώθηκαν μέσω τηλεδιασκέψεων.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι συμμετέχοντες παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επικράτησαν και έπληξαν την επιχειρηματικότητα, αξιοποίησαν αυτό το διάστημα προς όφελος τους, επενδύοντας στη διαδικασία της μάθησης. Επίσης, μετά από αίτημα των επιχειρηματιών, τον προσεχή Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει νέος κύκλος σεμιναρίων σε νέες θεματικές ενότητες σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των επιχειρήσεων.

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Τρικάλων ευχαριστεί θερμά την Optimal HR Group και ειδικά τον κ. Μπαμπαλιάρη Γιώργο Learning & Development Partner της Optimal HR Group που μέσα από το πρόγραμμα ενεργειών της Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρίας, υποστήριξε την οργάνωση και διεξαγωγή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του προγράμματος με τη συμμετοχή ομάδας καταξιωμένων εκπαιδευτών.

Οι εκπαιδευτές του προγράμματος ήταν οι κ.κ.

Στέφανος Γιώτης, Οικονομολόγος – Σύμβουλος Επιχειρήσεων

Σταματία Γρατσάνη, PhD Ψυχολόγος, MSc Εργασιακής Ψυχολογίας

Γιάννης Καραθάνος, CEO Mindrop

Γιώργος Μπαμπαλιάρης L&D Partner Optimal HR

Κώστας Παυλίδης, Senior Business Consultant, Optimal HR

Νίκος Πέντσας, Senior Business Consultant, Optimal HR.

 

Ακολουθεί συνοπτική αναφορά των εκπαιδευτικών ενοτήτων που διεξήχθησαν σε 16 εκπαιδευτικές συναντήσεις.

  • Η επικοινωνία το βασικό εργαλείο στις πωλήσεις (Αποτελεσματική Επικοινωνία)
  • Πουλάω Περισσότερο, Εξυπηρετώ τον πελάτη μου (Τα βήματα της Πώλησης)
  • Story Telling Εργαλείο Πώλησης (Πουλάμε μέσω διήγησης Ιστοριών)
  • Η Λεπτομέρεια στην Εξυπηρέτηση
  • Marketing for non Marketers
  • Διαχείριση χρόνου (Time Management)
  • Βασικές Αρχές Διαπραγμάτευσης
  • Η Ανθεκτικότητα του Επιχειρηματία και η εμπειρία του πελάτη στη covid εποχή
  • Ψηφιακή Επικοινωνία & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
  • Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα
  • Ηγεσία Ομάδας
  • Οικονομικά για επιχειρηματίες και εμπορικά στελέχη.

 

Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα με την άρση των περιοριστικών μέτρων, θα πραγματοποιηθεί η απονομή των πιστοποιήσεων στους συμμετέχοντες.