Πραγματοποιήθηκε σήμερα η κινητοποίηση των Εργατικών Σωματείων με σκοπό να μην περάσει το νομοσχέδιο με τίτλο «Για την προστασία της Εργασίας».
Η κινητοποίηση έγινε στην Πλατεία Ρήγα Φεραίου, στις 19:30 με αρκετή συμμετοχή ενώ στην συνέχεια ακολούθησε πορεία.