Συναδέλφισσες-οι του Δημοσίου τομέα
Μπροστά σε αυτό το αντεργατικό νομοσχέδιο – λαιμητόμο για τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις μας έχουμε την υποχρέωση να αντιδράσουμε έτσι ώστε να μην κατατεθεί στη Βουλή, να μην ψηφιστεί κι αν ακόμη ψηφιστεί, να ανατραπεί.
Οι εργαζόμενοι στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα έδωσαν μια πρώτη ηχηρή απάντηση στην κυβέρνηση με τη μαζική απεργιακή κινητοποίησή τους στις 6 του Μάη.
Ενώνουμε τις δυνάμεις μας, όλες οι συνδικαλιστικές οργανώσεις του Δημόσιου για την οργάνωση της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης την Πέμπτη 3 Ιουνίου, ενάντια στο αντεργατικό τερατούργημα της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και του κ. Χατζηδάκη.
ΔΣ
ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ