Τετάρτη 06.07.2022 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Καθρεφτάκια και χάντρες για τους ιθαγενείς…

11.02.2022

(έτσι αποζημιώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. τους χρήστες του δικτύου)

Πριν από μερικές ώρες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει τους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα», με μετρητά 1.000 ευρώ, είτε με κουπόνια απεριόριστης διάρκειας μεγαλύτερης αξίας κατά 1.150 ευρώ, είτε με κουπόνια αξίας 550 ευρώ και μετρητά 500 ευρώ. Διερωτάται λοιπόν κανείς, μήπως:

  • βρισκόμαστε σε τροχιά προεκλογικής περιόδου;
  • γίνεται προσπάθεια αναστροφής του αρνητικού κλίματος για την κυβέρνηση, με χρήμα πλέον; και κατά συνέπεια
  • δικαιώνεται ο εξαναγκασθείς σε παραίτηση υπουργός της κυβέρνησης και το διαγραφέν μέλος της ΝΔ (πρώην υπουργός της ΝΔ και νυν δήμαρχος Σπάρτης) για τα όσα αληθή ομολόγησαν δημόσια;

Η απαράδεκτη μέχρι τώρα συμπεριφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., με το να αγνοεί για χρόνια τις συνεχείς οχλήσεις επιβατών, συλλόγων, φορέων απ’ όλη τη Δυτική Θεσσαλία (Νομοί Τρικάλων και Καρδίτσας) για κακή εξυπηρέτηση, για παντελή αγνόηση αιτημάτων κ.λπ. μόνον απαξίωση έχουν επιφέρει στον ελληνικό σιδηρόδρομο, κάτι που δεν δικαιολογείται για τα συμφέροντα της ίδιας της εταιρείας.

Αλήθεια, εμάς που στις 11 Σεπτεμβρίου 2021, με πολύωρες καθυστερήσεις, συνεχείς αλλαγές σε τραίνα και λεωφορεία,  φθάσαμε στους προορισμούς μας εκτός προγραμματισμένης ώρας, ακυρώθηκαν συναντήσεις και αεροπορικά εισιτήρια, μας υποσχέθηκαν επιστροφή της αξίας του εισιτηρίου με τη μορφή εκπτωτικού κουπονιού (voucher) και παρά την αποστολή emails και άλλων δικαιολογητικών ουδέποτε απάντησαν στις οχλήσεις μας, πως και πότε σκέφτονται να μας αποζημιώσουν; Και αυτά αφορούν την εταιρεία.

Για ακόμη μια φορά επιβεβαιώνεται η αντίληψη για την αντίθεση κέντρου – περιφέρειας και θεωρείται σχεδόν εύλογο να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Σήμερα όμως, όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., ‘’παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της, προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο’’ που καταδεικνύει τις ευθύνες και την ανεπάρκεια της κυβέρνησης.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. όμως νοιάζεται και για κάτι άλλο που έρχεται!!! Επίκειται η υπογραφή της νέας σύμβασης με το ελληνικό δημόσιο και η ‘’ελληνική μπανανία’’ πρέπει με κάθε θυσία να  διατηρηθεί!!!

ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΣΑΛΙΑΧΗ,  Αρχιτέκτων μηχ., MR ARCH

ΘΥΜΙΟΣ ΣΑΛΙΑΧΗΣ,  Αρχιτέκτων τοπίου, Γεωπόνος, MR LAR