Δευτέρα 19.08.2019 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Η κωμωδία «Οίκτος» στην οθόνη του Δημοτικού Κινηματογράφου

20.02.2019

Από την Πέμπτη θα προβάλλεται στην αίθουσα του Δημοτικού Κινηματογράφου στον Μύλο Ματσόπουλο, η ταινία Οίκτος μία κωμωδία, διάρκειας 97΄.Ώρες προβολών καθημερινά (εκτός Δευτέρας) 20.00 & 22.15 και την Κυριακή μόνο μια προβολή, στις 20.00.

Πληροφορίες: Τηλ. 24310 20090, http://cine-mylos.blogspot.com

facebook/Δημοτικος Κινηματογραφος Τρικαλων

Η ιστορία ενός άνδρα που νιώθει χαρούμενος μόνο όταν είναι δυστυχισμένος, ενός άνδρα εθισμένου στη θλίψη, που έχει τόση ανάγκη τον οίκτο, που είναι πρόθυμος να κάνει τα πάντα για να τον εκμαιεύσει  από τους άλλους. Αυτή είναι η ζωή ενός άνδρα σ' έναν κόσμο που δεν είναι αρκετά σκληρός γι' αυτόν.

Είδος:Δράμα, Κωμωδία

Χώρα:Ελλάδα, Πολωνία

Σκηνοθέτης:Μπάμπης Μακρίδης

Πρωταγωνιστούν:Γιάννης Δρακόπουλος,, Εύη Σαουλίδου, Μάκης

Παπαδημητρίου, Νότα Τσερνιάφσκι

Διάρκεια:97

ΚΡΙΤΙΚΕΣ:

Η καλύτερη Ελληνική ταινία της χρονιάς από τον Μπάμπη Μακρίδη σε σενάριο

δικό του και του Ευθύμη Φιλίππου με έναν ανεπανάληπτο Γιάννη Δρακόπουλο

στον παράξενο ρόλο ενός ανθρώπου που έβρισκε τη χαρά στη λύπηση. Τάσος

Ντερτιλής GRAND Magazine

Αστείο μέχρι εκεί που… αντέχει ο μέσος θεατής, πικρόχολο και κλινικά

αυστηρό σαν φόρμα, μοντέρνο ελληνικό σινεμά από ανθρώπους που ξέρουν

την Τέχνη (τους) και θέλουν (και μπορούν) να πλάσουν ένα «διαφορετικό»

σύμπαν κινηματογραφικής φυγής. Χωρίς να είναι απαγορευτικά «αρτίστικο»,

απαιτεί κοινό με κουλτούρα. Ηλίας Φραγκούλης FreeCinema

Είναι φανερό πως ο Ευθύμης Φιλίππου, και όχι τόσο οι σκηνοθέτες, είναι ο

κύριος αυτουργός του χαρακτηριστικού κύματος του ελληνικού σινεμά (που

βαφτίστηκε, ως γνωστόν, weird) και ο Οίκτος είναι η ανθολογία του έργου του,

μια ιμπρεσιονιστική αυτοπροσωπογραφία ενός σεναριογράφου που, όσο

κανένας άλλος, εμβάθυνε στην απόσπαση του συναισθήματος από τον λόγο,

δημιουργώντας μαεστρικά μια πρωθύστερη σχέση της σκέψης με τη δράση.

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος

 

LiFO

Εκεί που ο Λάνθιμος χρησιμοποιεί ένα στιλιζάρισμα, συχνά ανακατεμένο με

άλλα στοιχεία, ο Μακρίδης παραμένει σε ένα καθαρά ρεαλιστικό στιλ, με απλά,

στημένα με ξεχωριστή φροντίδα, πλάνα, με την κάμερα να καταγράφει,

αντικειμενικά, τις κινήσεις και την όλη συμπεριφορά του πρωταγωνιστή του,

διανθίζοντας τις σκηνές του, ιδιαίτερα στο πρώτο μέρος με ένα διαβρωτικό

χιούμορ. Νίνος Φένεκ Μικελιδης Enetpress