Κυριακή 13.06.2021 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Κατάστημα και στο Κολωνάκι ανοίγει η σύζυγος του Θανάση Λιούτα

24.05.2021

Ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο concept ξεκίνησε, εν μέσω πανδημίας, στην Αττική, από ομάδα μετόχων, στην οποία ξεχωρίζει, άμεσα ή έμμεσα, η παρουσία δύο γαλακτοβιομηχανιών: της Τρικαλινής συνεταιριστικής ΤΡΙΚΚΗ και της Στυμφαλίας ΑΕΒΕ.

Η εταιρεία Ελληνική Γαλακτοκομική ΙΚΕ δημιούργησε το Aspro Premium Dairy Bar, ένα νέο και ιδιαίτερο concept, το οποίο δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα premium γαλακτοπωλείο, το οποίο συνδυάζει και ελαφριά κουζίνα, με γνώμονα τα ελληνικά γαλακτοκομικά προϊόντα. Το πρώτο κατάστημα του Aspro Premium Dairy Bar άνοιξε στα τέλη του 2020 στην Κηφισιά, το δεύτερο ανοίγει στο Μαρούσι, ενώ μέσα στο επόμενο δίμηνο ετοιμάζει ένα τρίτο κατάστημα στο Κολωνάκι.

Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανήλθε σε €50 χιλ., στο οποίο συμμετείχαν με το ίδιο ποσοστό (20%) πέντε μέτοχοι: • Ευάγγελος Κλιμάκης • Στυμφαλία Ανώνυμος Εμπορική Βιομηχανική Εταιρεία • Νίκη Παπαγεωργίου • Αργυρώ Μπιτάκου • Ανδρονική Ρίβα Σημειώνεται ότι, η Νίκη Παπαγεωργίου είναι σύζυγος του Τρικαλινού βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Σάκη Λιούτα, γιού του ισχυρού άνδρα της ΤΡΙΚΚΗ και της ΕΑΣ Τρικάλων, Αχιλλέα Λιούτα.

Πιο συγκεκριμένα, το περασμένο καλοκαίρι δημιουργήθηκε η Ελληνική Γαλακτοκομική ΙΚΕ, με τον διακριτικό τίτλο, Aspro P.C., με έδρα την Κηφισιά, με σκοπούς: • την παραγωγή έτοιμων γευμάτων και φαγητών • την εμπορική αντιπροσώπευση που μεσολαβεί στην πώληση ετοίμων γευμάτων και φαγητών • υπηρεσίες κατ’ οίκον παράδοσης τροφίμων (delivery) • υπηρεσίες τροφοδοσίας συνεστιάσεων – εκδηλώσεων (catering) σε επαγγελματικούς χώρους • υπηρεσίες παροχής προνομίου franchise και παροχή σχετικών συμβούλων • άλλες υπηρεσίες παροχής επιχειρηματικών συμβούλων • υπηρεσίες οργάνωσης επιστημονικών η πολιτιστικών εκδηλώσεων

Στόχος της διοίκησης είναι, εντός του 2021, να δημιουργήσει δέκα καταστήματα στην Αττική, τρία στην Θεσσαλονίκη και δύο στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε Λονδίνο και Ντουμπάι, ενώ, σε βάθος τριετίας, σχεδιάζει να αναπτύξει συνολικά 140 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Μάκη Αποστόλου Στέλλα Αυγουστάκη FnB Daily)