Τρίτη 05.07.2022 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Οργή στα social media για τα LIDL για την αντιμετώπιση της γιαγιάς

18.02.2022 /

Σάλος έχει ξεσπάσει μετά την είδηση πως η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ LIDL  αποφάσισε να μηνύσει μια ηλικιωμένη γυναίκα, που πιάστηκε να κλέβει επειδή πεινούσε.

Το συγκεκριμένο περιστατικό έλαβε χώρα στο κατάστημα της αλυσίδας στο Ίλιον, με την 70χρονη να προβαίνει σε αυτή τη κίνηση από ανάγκη, βάζοντας μέσα στην τσάντα της προϊόντα όπως κρέας και τυρί, αξίας περίπου 30 ευρώ.

Η κίνηση της αυτή όμως έγινε αντιληπτή από τους υπευθύνους του καταστήματος που της ζήτησαν να τους ακολουθήσει στην Αστυνομία, μια την εταιρεία μάλιστα να καταθέτει και μήνυση εναντίον της.

Μάλιστα, το συμβάν έγινε αντιληπτό και από τους υπόλοιπους πελάτες του καταστήματος που έκαναν τα ψώνια τους εκείνη τη στιγμή και οι οποίοι κάλεσαν τον υπεύθυνο του σούπερ μάρκετ να μην προχωρήσει νομικές διαδικασίες εις βάρος της γυναίκας, όμως εκείνος εμφανίστηκε ανένδοτος λέγοντας πως οι οδηγίες που έχει για αυτή την περίπτωση είναι ξεκάθαρες και άκρως αυστηρές.

Αυτό που όμως προκαλεί ακόμη μεγαλύτερο εκνευρισμό είναι το γεγονός πως η αλυσίδα δεν μπήκε καν στη διαδικασία να δεχθεί τα χρήματα από άλλους πελάτες που προσφέρθηκαν να πληρώσουν για λογαριασμό της 70χρονης και επέμεναν να την οδηγήσουν στο αυτόφωτο.

Την ίδια ώρα, το ρεπορτάζ του Open ανέφερε πως το προηγούμενο βράδυ η ηλικιωμένη προσπάθησε να αυτοκτονήσει μη μπορώντας να δεχθεί την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει.

Από την δική της πλευρά, η αλυσίδα απάντησε στο Euro2day.gr για το σοκαριστικό περιστατικό με την 70χρονη με μια προσπάθεια επίδειξης του έργου της καθώς χωρίς ντροπή όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι άνθρωποι της, η LIDL είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη κοινωνικά και το έχει αποδείξει έμπρακτα όλα τα χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα.

Παράλληλα, σημείωσαν πως τα πράγματα δεν είναι όπως παρουσιάζονται και πως η διοίκηση της αλυσίδας θα είναι αυτή που εν τέλει θα πάρει την απόφαση για το αν θα αποσυρθεί ή όχι η μήνυση εις βάρος της ηλικιωμένης γυναίκας.

Βέβαια, στη προσπάθεια του Sportime.gr να επικοινωνήσει με την LIDL HELLAS έπεσε στο κενό καθώς προς το παρόν δεν έχει υπάρξει απάντηση από την πλευρά της εταιρείας.

Φυσικά, από την στιγμή που κυκλοφόρησε η είδηση στο διαδίκτυο έχει γίνει δικαιολογημένα ο κακός χαμός με το hashtag #cancel_Lidl είναι πρώτο trend στην Ελλάδα από τους χρήστες του Twitter.

Η ανακοίνωση της εταιρείας η οποία τα μαζεύει μετά την κατακραυγή

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».