Από την… καρέκλα του εμβολιαστικού κέντρου, με την σειρά του, πέρασε και ο υπουργος Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας.
«Εμβολιαζόμαστε γιατί είναι ο μόνος τρόπος να θωρακίσουμε τη δημόσια υγεία, να πάρουμε ξανά τον έλεγχο της ζωής μας και να επιστρέψουμε στην ομαλότητα», έγραψε ο ίδιος. Μένει να δούμε αν θα υπάρχουν παρενέργειες ή όχι.