Όλα προαποφασισμένα ήταν τελικά για την χάραξη της Ε- 65 στο τμήμα που αφορά από την Καλαμπάκα μέχρι την σύνδεση της με την Εγνατία… που όπως τελικά το πάνε θα την φτάσουν στα Γρεβενά και ο υποτιθέμενος διάλογος που είχε γίνει, ήταν μόνο και μόνο για τα μάτια του κόσμου. Αυτά βέβαια ήταν λίγο πολύ γνωστά, το μόνο καινούργιο που προέκυψε είναι ο λόγος που δεν προκρίθηκαν οι άλλες λύσεις, τον οποίο είπε ξεκάθαρα στη Βουλή ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης (που ακόμη έρχεται στα Τρίκαλα): «Βοηθούν πάρα πολύ οι τεχνικές λύσεις που έχουν βρεθεί για το βόρειο τμήμα του Ε-65, γιατί έχουμε μια μείωση του προϋπολογισμού πάνω από 200 εκατομμύρια. Άρα, έχουμε κομμάτι για να χρηματοδοτηθεί η παράκαμψη της Χαλκίδας». Είναι απίστευτο προέκριναν μια λύση η οποία δεν εξυπηρετεί και το ν. Τρικάλων και το ν. Ιωαννίνων, μόνο και μόνο να εξοικονομήσουν τα 200 εκατομμύρια για τον περιφερειακό της Χαλκίδας. Φυσικά οι πολιτικοί του νομού Εύβοιας μια χαρά πράττουν, οι δικοί μας να δούμε αν ποτέ θα ξυπνήσουν…
Πιο συγκεκριμένα: Πιο κοντά από ποτέ βρισκόμαστε στη χρηματοδοτική λύση που θα άρει το αδιέξοδο που υπήρχε για χρόνια, σχετικά με τους απαιτούμενους πόρους για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Κεντρική Ελλάδας (Ε-65) που θα ενώσει την Εγνατία Οδό (στο ύψος της Παναγιάς) με την Καλαμπάκα. Όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Εύβοιας της Ν.Δ. Σίμου Κεδίκογλου, η κατασκευή του εν λόγω τμήματος θα προχωρήσει διαμέσου της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ).
Όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε ο Χρ. Σπίρτζης: «Είμαστε ένα βήμα πριν την οριστική συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων» για αυτά τα έργα είπε ο κος Σπίρτζης. Ειδικότερα είπε πως «για να ξεπεράσουμε αυτόν τον σκόπελο, γιατί δεν έχουμε στο νέο ΕΣΠΑ τους πόρους που είχαμε στο παρελθόν; Έχουμε έναν συνολικό σχεδιασμό για τους οδικούς άξονες που πρέπει να γίνουν.
Σε αυτούς περιλαμβάνεται ο βόρειος οδικός άξονας Κρήτης, το βόρειο τμήμα του Ε-65 και η περιφερειακή της Χαλκίδας. Είμαστε ένα βήμα πριν την οριστική συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Το αντιμετωπίζουν πολύ θετικά και για τους λόγους που αναφέρατε και εσείς. Βοηθούν πάρα πολύ οι τεχνικές λύσεις που έχουν βρεθεί για το βόρειο τμήμα του Ε-65, γιατί έχουμε μια μείωση του προϋπολογισμού πάνω από 200 εκατομμύρια. Άρα, έχουμε κομμάτι για να χρηματοδοτηθεί η παράκαμψη της Χαλκίδας και πιστεύουμε πραγματικά -και είναι δέσμευση αυτό- ότι είναι από τα πρώτα έργα που θα «τρέξουμε» μετά από την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε και εκτιμώ ότι με τη συμμετοχή όλων και με την αποδοχή όλων, είτε είναι κόμματα είτε είναι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, θα προχωρήσουμε για να δώσουμε τις βέλτιστες λύσεις σ’ αυτό το έργο και με τον νέο νόμο που ψηφίσαμε -και από κοινού μάλιστα- για να μην έχουμε τα φαινόμενα τα προηγούμενα έργα υποδομών. Δηλαδή, να γίνουν γρήγορα οι απαλλοτριώσεις, να μην έχουμε καθυστερήσεις, να μην έχουμε πρόσθετες επιβαρύνσεις στο έργο».