Κυριακή 22.09.2019 ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ

Ασκήσεις για κοιλιακούς στο σπίτι!

29.01.2019

Απόκτησε σέξι, γραμμωμένη κοιλιά με αυτές τις κορυφαίες ασκήσεις. Οι κοιλιακοί συγκεντρώνουν συνήθως όλη την προσοχή σου στο γυμναστήριο, επειδή, όπως και να το κάνουμε, μια σφιχτή κοιλιά με γράμμωση είναι σέξι όλες τις γυναίκες! Η πιο έξυπνη, όμως, κίνηση είναι να μη σταματήσεις εκεί.

Όταν ενδυναμώνεις όλο τον κορμό σου –ακόμα και μικρότερους μυς, δε θα αποκτήσεις μόνο την πιο επίπεδη κοιλιά, αλλά θα βελτιωθoύν αξιοσημείωτα ο τρόπος που κινείσαι.

Ο κορμός είναι το μυστικό

Να γιατί: Όποτε κάνεις μια κίνηση –πηδάς, κάθεσαι, περπατάς– κινητοποιούνται ο ορθός κοιλιακός, οι πλάγιοι και οι μύες της μέσης σου. Για την ακρίβεια, ο κορμός σου «παίρνει μπρος» μερικά δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τα πόδια και τα χέρια σου.

«Μεταφέρει δύναμη από το κάτω μέρος του σώματός σου στο επάνω και αντίστροφα» εξηγεί ο προπονητής Joshua Lipsey.

Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Για να το δούμε αυτό σε προοπτική, ένας δυνατός κορμός θα σε βοηθήσει να τρέχεις πιο γρήγορα και για μεγαλύτερες αποστάσεις.

Επίσης, θα μειώσει την επιβάρυνση που έχει η σπονδυλική σου στήλη σε κάθε πρόσκρουση του ποδιού με το έδαφος, π.χ., όταν παίζεις τένις ή κάνεις kickboxing, ενώ θα έχεις καλύτερο συντονισμό και περιστροφική δύναμη. «Επιπλέον, εναλλάσσοντας τις επαναλήψεις σου για να σφίξουν όλοι οι μύες του κορμού σου», τονίζει ο Joshua Lipsey, «θα εμφανιστούν στην κοιλιά σου εκείνες οι ωραίες γραμμές και τα “κοψίματα” που πάντα ζήλευες».

Ενεργοποίησε το νευρικό σύστημα

Η βάση της χαρακτηριστικής φόρμουλας του Joshua Lipsey, είναι να προσπαθείς να προκαλείς πάντα το νευρικό σου σύστημα. Ναι, το δίκτυο των νευρικών κυττάρων που στέλνει μηνύματα σε όλο σου το σώμα. Κάνε σύνθετες κινήσεις και θα κινητοποιήσεις το νευρικό σου σύστημα να «ξυπνήσει» πολλούς μυς για να πιάσουν δουλειά, βοηθώντας σε να καις περισσότερες θερμίδες και να ενδυναμώσεις περισσότερους μυς.

«Για παράδειγμα, αν κάνεις burpees στο ένα πόδι, δεν εκπαιδεύεις μόνο τον κορμό σου να αντισταθεί στις ισχυρές δυνάμεις που εφαρμόζονται όταν κάνεις γρήγορα μια άσκηση», εξηγεί, «αλλά η ίδια η κίνηση αποτελεί ένα συνδυασμό συντονισμού, δύναμης και αντοχής που θα προκαλέσει τους μυς στο μέγιστο βαθμό».