Την πρώτη έξοδο… covid free έκανε ο πρώην βουλευτής και δήμαρχος Μιχάλης Ταμήλος και μάλιστα όπως ο ίδιος γράφει: «Η πρώτη έξοδος της παρέας έγινε με αφορμή την γιορτή των γενεθλίων του Δημήτρη Μπελοια στο Φλαμουλι. Φυσικά όλοι είμαστε εμβολιασμενοι».
Εξάλλου έχει ιατρική στήριξη στο σπίτι… οπότε δεν μασάει…