Ετοιμο να υποδεχθεί και πάλι τους επισκέπτες είναι το Μονοπάτι του Ασκληπιού στο Γοργύρι, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η αντιδήμαρχος Τεχνικών Εργων Βασιλένα Μητσιάδη:
Με εργαλεία στα χέρια και γοργά γοργά το έκαναν αγνώριστο το μονοπάτι στο Γοργογυρι … του Ασκληπιού βεβαίως βεβαίως
https://el.wikiloc.com/…/gorgoguri-monopati-tou…
