Χαμός εργασιών στον Ασπροπόταμο από συνεργεία του δήμου Μετεώρων όπου κάνουν τα χωριά να λάμπουν, σύμφωνα με την ανάρτηση του μόνιμου κάτοικου Χειμώνα – καλοκαίρι και πρώην δημοσιογράφου Χρήστο Ζαχαρή.
“Δεν ξαναγινε.!! Δεκαπεντε εργατς του τομεα καθαριοτητας του Δημου Μετρωρων ηρθαν σημετα και εκαναν γενικη καθαριοτητα…
Ευχαριστουμε τον κ. Δημαρχο, Θοδωρη Αλεκο, και τον αρμοδιο Αντιδημαρχο κ. Τσικαρη Βασ., . Ζηταμε κατι και ανταποκρινοντε αμεσα και με το παραπανω !!!”