Τα εργατικά σωματεία μπροστά και στην οργάνωση της απεργίας στις 6 Μάη, θα κατέθεσαν στεφάνια το Μ.Σάββατο 1η Μάη και ώρα 11:00 το πρωί στην πλατεία ¨εργατικής πρωτομαγιάς¨(έναντι ΔΕΗ), τιμώντας τους νεκρούς της εργατικής τάξης, τους νεκρούς του Σικάγου, της πρώτης Πρωτομαγιάς το 1924, τον Μάη του ’36.